A terméket hozzáadtuk a kosaradhoz
Gyakran Ismételt Kérdések
Kép
A képfeltöltési útmutatóban megtalálsz minden erre vonatkozó információt.
Nem, csak a fotót kell feltöltened, a többit bízd profi grafikusainkra.
Igen, ha szeretnéd, te is eltávolíthatod a hátteret a képről – ezzel csak segítesz nekünk, amit nagyra értékelünk!
Igen, a kép tájolása nem befolyásolja az elkészítést.
Lehetséges, hogy az adott kép formátuma nem megfelelő, vagy a telefon adatvédelmi beállításai nem engedik az oldalnak a galériádhoz való hozzáférést. (Elfogadott fájltípusok: .jpg, .jpeg, .png, .heic). Sikertelen képfeltöltés esetén vedd fel velünk a kapcsolatot.
Nincs, kizárólag a küldött kép kérhető illatosítóként.
A megrendelések gyors kiszolgálása érdekében erre sajnos nincs lehetőség.
Három lehetőség közül választhatsz a kép körbevágásához – ezeket a termékoldalon grafikával is szemléltettük, hogy könnyebb legyen a döntés:
- Háttéreltávolítással: A feltöltött kép hátterét mesterséges intelligencia segítségével eltávolítjuk, és az így kapott alakzat mentén formára vágjuk az illatosítót.
- Háttérrel: A kép hátterét meghagyjuk, az illatosító pedig téglalap alakban készül el.
- Csak a fej: A képet kizárólag a fej körvonalát követve vágjuk ki, így a végeredmény egy fejformájú illatosító lesz.
Ha egyedi kérésed van a háttéreltávolítással vagy kivágással kapcsolatban (kit-mit távolítsunk el a képről, hagyjunk rajta), jelezd felénk a megjegyzés mezőben.
Igyekszünk mindent megoldani, de ha valamiért nem tudjuk teljesíteni a kérésed, felvesszük veled a kapcsolatot.
Termék
Saját fejlesztésű prémium papír alapanyagból.
Igen. Az illatosító hátoldalára a kép tükrözéssel kerül rányomtatásra, emiatt a képen található szövegek visszafelé lesznek olvashatóak.
A képek különböző formájából eredő aszimmetriája miatt nem lehetséges.
Általánosságban véve 8,5 cm x 7,5 cm. Az egyedi formák miatt méretbeli eltérések lehetnek.
Nem. Az illatosítóink minden esetben fehér kontúrral kerülnek elkészítésre.
Az illat elpárolgásának ideje általánosságban körülbelül 1 hét, azonban ez a forma és a felület méretétől is függ. Például egy szemből fotózott autó, nagyobb felülete miatt több illatanyagot vesz fel, mint egy oldalról készült, kisebb mintájú alakzat.
Emellett fontos tudni, hogy az illatok intenzitása is változó lehet – egyes illatok erőteljesebbek és tovább tartanak, míg mások enyhébbek és gyorsabban elillannak.
Igen, parfümmel vagy illóolajjal. Fontos, hogy először az illatosító egy kis felületén próbáld ki.
Igen, ha nem szereted az illatokat, erre is van lehetőség! Egyszerűen válaszd az „illatmentes” opciót.
Rendelés és szállítás
Egyedi autóillatosítóink elkészítése 5-7 munkanapot vesz igénybe.
A termék kosárba helyezése után, a pénztár oldalon.
A fizetés egyszerűen és biztonságosan online bankkártyával történik a Shopify Payments rendszerén keresztül, emellett elérhető az Apple Pay és a Google Pay is, amelyekkel még gyorsabban és kényelmesebben tudsz fizetni.
A banki átutalásos fizetési módot azért szüntettük meg, mert sok esetben a vásárlók leadták rendelésüket, de végül nem utalták el az összeget.
Az át nem vett rendelések újbóli értékesítésére nincs lehetőségünk, mivel minden termekünk egyedileg készül. Így sajnos nincs utánvét opció. Köszönjük a megértést!
A számlát automatikusan kiállítjuk és azonnal elküldjük e-mailben a rendelés leadása után.
Nem, kizárólag elektronikus formában küldjük el számodra. Így van lehetőséged közvetlenül az ajándékozott címére kérni a csomagot.
Ennek gyakran az az oka, hogy a rendelés során megadott e-mail cím már nem használt, vagy el lett írva. Első lépésként ellenőrizd, hogy helyes e-mail címet adtál-e meg, és nézd meg a spam vagy promóciók mappát is.
Ha elírás történt, vagy már nem férsz hozzá az adott fiókhoz, vedd fel velünk a kapcsolatot – módosítjuk az e-mail címet, és újraküldjük a visszaigazolást.
Kattints a visszaigazoló emailben található kapcsolat linkre és vedd fel velünk a kapcsolatot az űrlapon keresztül.
Házhozszállítás, csomagautomata és csomagpont.
Packeta és FoxPost csomagpont: 990 Ft
Házhozszállítás: 1590 Ft
Igen, ebben az esetben kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot.
Ajándékozásra kész csomagolásban, légpárnás vagy erősített kartonborítékban.
Amint átadjuk a csomagot a válaszott futárszolgálatnak, emailben küldjük el számodra a nyomkövetési információkat.
Házhozszállítás esetén, ha a boríték kívülről sérültnek látszik, kérjük, ne vedd át, vagy bontsd ki a futár jelenlétében.
Csomagpontos szállítás esetén, ha a boríték kívülről sérültnek látszik, készíts róla fotókat kibontás előtt és után is, majd vedd fel velünk a kapcsolatot! Így gyorsabban tudunk segíteni, és könnyebben el tudjuk indítani a reklamációt a futárszolgálatnál.